5 blattar i blöjjan

Linnea och Julia drog till mig runt 1 typ.Vi ville inte stanna hos mig så vi drog ner på stan och bowla,jo de gick inte deräkt toppen men aja,Linnea vann iallfall,duktig cheeeyyy! Sen drog vi hem till mig och kolla skräckfilm,sen skulle Julia dra så vi kolla på en annan film,shrek älskaaa!♥ Men packa lite och sen drog jag med Linnea hem,blir kvar här inatt,mysigtmysigt!Men har nyss käkat tackos så sitter & snackar med isac osåvidare nu så blir nog de ett tag tror jag,ska snart kika funnyest home vidios också.En månad med älskling imorn! ♥Men nu ska jag snacka lite med dom sen typ dö garva åt allt som är möjligt för har druckit Julmust,drooog!
Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0