dom första stegen du tar känns alltid lätta,men destu mer du går destu trögare blir de

Känner värkligen inte för att blogga pågrund av att jag inte har några bilder men pappa tog med kameran till öland så har inte haft nån möjlighet men nu är dom hemma så blir nog bättre under veckan?men drog ju ner till parken runt 2,hjälpte maja och linnea att sälja lite sen var de vår tur,så fuckat trist ingen ville ju köpa!men sen började de rulla in mer och mer efter att dne snälla gubben gav mig 5 kr för jag va så gullig,var iallfall vad han sa;))
Men känade typ 4000 eller vad de nu va?Och sen var vi ju sist så vi fick käka upp allt som var kvar också,toppen!
Efter de drog jag coh Julia till Vega och käka pizza och sen vidare till hon och nörda std och kolla film,så hemsk film!
men kom till mormor för nån timme sen,har nå gäster här idag igen så har nyss käkat efterrätt så nu sitter jag nog här tills mamma och pappa känner sig klara för att dra hem,rip friheten imorn också,skola imorn,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0