stronger then ETT FÅR!

Nyss haft middag med nåra kompisar till mormor och morfar,nån snubbe jag var kär i när jag va liten?
aja har inte så mycket att snacka med dom om så kila ner till datan och parkerar här hela kvällen,nyss laddat hem skype,då jah kom på att jag inte har nån mic!Smartsmart.Men mormor kom nyss ner med lite chips bara för jag inte köpte nå godis idag,har ju berättat för hon att jag inte tänkte käka nå skit mer men de går ju inte när folk bjussar som fan bara för att bevisa att jag inte är fet,har häller inte sagt att jag är fet bara att jag börja gått upp i vikt märker jag så ska sluta käka så sjukt mycket skit.Är iallfall en början nu.Men mår så piss nu,ont överallt känner jah,värkligen illa mående och halsen är igentäppt typ,svårt att snacka.När jag väl snacka så låter jag som jag är i målbrottet!Gud så pinsamt de är,sista dan på lovet imorn också,shiit och jag har inga planer,vi får alltså se!
Men nu ska jag kika fejjan som inte har blivit hackad,Små dissa viktor han flörtar fan idiot och lyssna spotify,puss!

Går inte att ladda upp bilder här så arkiiiv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0