Like a banana!

Matchen igår gick väll okej,efter de drog vi hem till mg,duscha osåvidare sen vidare till Hellgren.Tittade Tusen gånger starkare sen höll vi på att somna så la oss i sängen och kika toy story,ÄLSKA! Men somna under filmen så den gick väll kanske 6 gånger om och om igen tills jag vakna av att dom skrek hjälp och då hoppa jag ur sängen,lite lätt död!
Men ställde klockan på halv 10 så drog iväg till mormor då och lämna lite saker,fick glass oså,så snäll!♥
Sen drog jag hem hit,hela huset för mig själv,mamma och dom drog ju till öland imorse.Mina bääääästavännner kommer ju hit nån gång efter 1,toppen! träning ikväll också trorjah så blor nog inge mer bloggning för idag,ledsen för de men har absolut inte tid!Men nu ska jag sncka med mina gay friends på skype och ta mig nå frukost,puss!


Kommentarer
Postat av: Sandra

just nu pågår en frågestund på min blogg!

passa på att ställa en fråga! :)

2011-11-03 @ 15:11:00
URL: http://sandralouiseisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0