You're in this world for a reason.

Tjabbatjenahallå! nej men de snöar typ överallt förutom här i hålan,orättvist! men drog till åhlen efter lunch,vi drog ner på julskyltningen men var typ inget där o gö så drog vidare hem till hon.tog lite överfula kort sen tjura Julia typ hela tin,busiig tjej men drog till träning halv 5.Känndes värkligen inte bra,ont i ryggen och & bena,känndes som de braan innom mig! efter hade mamma glömt packa byxer,& va för svättig för att få på mig mina jeans så fick gå hem i shorts,as kallt! Sen fick jag ett skolios anfall(min sjukdom),fuck dåligt.Men de går nog över om cirka 3 dar,känns som nån äter en innifrån! men har duschat & fixat klart de jag skulle så nu blir de bara sätta sig ner och ta de lungt.Ska kika sista delen av elsas värld och sen bege mig ner till soffan med mamma,så inge mer uppdatering för ikväll tror jag?får se om jag hinner med ett inlägg imorn,stressit på måndagar & torsdagar.Men ska försöka,puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0