USB sladden till ditt liv anslöt fel,försök igen

Hemma nu,sjukt skönt att bara känna sig klar med allt,sätta igång spotify och chilla lungt,jo härlig kännsla de men skoldan var hur skön som helst,känns som jag är klar med allt,tyskan var väll de ända som var uselt! Men profilen var ju pinsam,spela wollyboll,kan inte! ;o ramlade över Marcus,gud vad vi garva åt de,skämmdes ihjäl!
Ingen musik idag så fick ha lektion med olsson,gud va han är läskig men lite småshysst...men sen film sista,trodde inte man kunde se en sån bra film i skolan men jovisst,mer av filmen på måndag tror jah,smålängtar faktist! men Maja drog med mig till stan efter skolan,handlade julklappar till släckten oså,så har bara 3 personer kvar nu,känns hur skönt som helst faktist.Sen hem och städa lite smått,ska nog fortsätta med de senare.Tänkte dra till Maja och stanna där inatt men hon kommer ju ändå hit imorn och blir kvar så årkar inte,snälltsnällt.Men nu ska jag fråga om nån kan fixa ny header till mig,mina blir as kassa men om ingen har tid så får väll jag fixa,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0