bildbriiiiist!

Hemsk bloggning men har inte haft tid.Tänkte strunta i träniningen igår för brutit lilleman men ångra mig en kvart innan då drog ändå,gick ju inte så toppen pågrund av de,hade ont hela tiden men gick okej.Men sen var jag helt slut när jag kom hem så la mig och prata med isac tills jag somna.Men helt okej dag i skolan också,gympan inställd så sluta tidigare men såklart så hann vi inte med bussfan så fick vänta i en timme!Men kom nyss hem så hoppar träningen idag istället och pluggar pluggar massor,men sätter de nog på en halvtimme hoppas jag.Sen kommer väll pappa hem och fixar vofflor till mig! :D Men nu ska jag börja plugga,känns astrist men måste gö,puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0