Jag är okej,men inte just ikväll

Hemskt skoldag till en början men blev bättre med tiden.Jag hade jag dragit till hemköp och köpt mig en julmust och sen vidare till skolan och dra till gympan.Så jag öppnade julmusten och skulle dricka precis och gå ner för trappor samtidigt,och halt som fan var de så jag ramla ju,värsta långben upp i luften och ner för alla trappor och julmusten häller jag över mig själv! och alla 8:or kommer precis och dör av skratt.Pettersson sprang fram till mig och ba;Neeej julmusten! Känndes ju som han brydde sig om mig mycket! men sen kom cecilia och Evelina och försökte hjälpa mig upp,ville bara försvinna,döö,ja vad som helst.Bara jag slapp sitta där med all julmust över mig,över ont i rövaa och alla garvar sönder! Ja de var inte mycket av den julmusten sen,och de som var kvar,var ju överskakat så inget att ha kvar,R.I.P min rumpa och julmusten! sen på gympan ville jag bara försvinna så satt mig i mål och på med alla skydd,hjälm oså så försvann ju lite känndes de som.Sen biologi uppsattsen,hade helt glömt bort,men eftersom jag varit sjuk så får jag kolla allt ur boken,lite fusk skadar inte,sen matte också och jag är fan sämst på de,facit i mitt hjärta!♥ men hann med halv 4 bussen och drog till stan och köpte lite tröjjor och käka pizza.Gud alltså,bussen hem med vanja och andrea,Kunde de bli bättre eller?Gud vad vi garva sönder,har filmat dom medans vi snacka så kanske lägger upp senare men vi får se hur de blir för måste kolla hur dom blev först. Så har nyss storstädat mitt rum,gud så skönt de känns att ha de klart! Dom kommer ju imorn,men blir inte hemma och träffar dom,nej mamma kommer och hämtar mig efter skolan imorn och släpper av mig hos Isac,blir dejt på donken;)))
men åker nog inte hem så sent för han skulle på nattbandy och vi ska kolla på idol med sysslingarna oså,så bloggar nog när jag kommit hem? blev lite långt inlägg men jaja,ska iallfall dra ner och kika tv nu,puss!
Ja de syns ju vart jag vart!

Kommentarer
Postat av: Lovisa.♥

Hejhej. :) det där borde ha gjort riktigt ont. :S

2011-11-19 @ 12:29:10
URL: http://lollosfotografin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0