Tack för dina kommentarer hörru.

Du har inte alls 35 i skostorlek.
Ditt hår är inte PLATINABLONDT.
man änvänder inte BARA silverschampo och de går att köpa i matbutiker och andra affärer också,inte bara frisörer.
Du är inte allergisk mot apelsin.Tack för mig:)

svar;jag tycker de faktist är lite patetiskt att kommentera såhär.att man äns tar sig tid för de...Jo jag har storlek 35 på skorna,nått fel med de eller vad ville du komma fram till?Jo jag färgade till platinablont men om du inte tycker de ser ut som de så är de väll din åsikt men tycker faktist att du säger de till mig då istället för skirva de anonymt,de är fegt och ett tecken på att man inte vågar stå för sig själv och vad man tycker.Ja jag använder inte bara de men jag använder så många olika så årkar inte rada upp fler.Erkänner att jag hade fel om vad man kunde köpa de men har inte sett de nån annanstans.Jo jag är allergisk mot apelsin.Nu har du nog fått de du ville ha fram,nått mer eller är du klar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0