att vara den fula bästavännen suger bara så du vet!

Drog till framor och farfar efter lunch,kul att träffa dom men så drygt att va där länge.Men deräkt efter så drog vi till lillkusins födelsedag.Hann bara käka lite så drog jag upp till träningen.Såg fram emot att träna idag,då helvetes knä jäveln pajjar!så får inte spela fotoll förns de är uppkollat osåvidare,vi får se om jag bryter lite där ;)
Men Linnea drog med mig hem så säcka ihop oss framför akward,trevlans de! men hon drog nyss så har slått igång spotify och gör typ ALLT nu känns de som,datan hackar sönder för jag håller på med så mycket skiit!
Aja måste bli klar,skriver väll nån gång imorn istället,puss!

blind så hitta ingen spegel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0