One last ride

Blev inget med Julia ikväll,hennes mobil är avstängd och hon svarar inte på hemtele häller så vet inte riktgt?
Får väll ta de nån annan dag?men Maja drog med mig till willys först och handla godis men var så lite så vi drog till ica istället,men vi cykla nån as konstig väg så vi kom på den as bääästa ideen nånsin,2 blondia,jippie!
Men vi tog cyklarna upp för torn saken mellan koppar och stan,yiihooo!
gick ju lite sissodär,maja fastna typ 536464 ggr,sen kom nå fullis och ba;ska jag hjälpa dej stumpan,vad ska man svara vi behövde ju MYCKET hjälp! men sen kom vi tillslut fram till ica.Så kom nyss hem,fick med mig julmust hem också så lite smått överglad,droooogad på de! tänkte dryga sönder med min pojkvän men han snackar med sina vänner så får nöja mig med att halv plåga Åke,men nu ska jag slå igång spotify eller skicka iväg pappa och hyra skräckfilm,blir nog toppen kväll ändå,puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0