stocholm i mitt hjärta

Hemma från stocholm nu!
Drog till tåget as tidigt så kom fram typ 10,drog och fika och sen ut och börja handla.Inte köpt så jätte mycket för vill ju spara,så känner mig lite smått duktig nu,men har iallafall köpt 5 tröjjor and no more,duktig flicka!
Sen på kvällen drog vi och käka och sen vidare och bowla,Fyfan vad jag jag ägde ut!slog vad om pengar också så Maja give me give me!Men toppen har de iallafall vart!Ska packa lite nu sen hämta upp hellgren så drar hon med mig på tävlingen,kommer gå kasst men aja kul!Men blir kvar hos Hellgren inatt också för pärona drar till öland så vill inte bli väckta av dom,sover hos Mormor till måndag också så vi får se hur de blir med bloggningen,blir nog lite halv kass för vill inte sitta där inna,drar till isac så bloggar nog ifrån han om jag får också så ni blir inte utan bloggning helt.
Men nu ska jag försöka uppdatera min mobil igen och se om de funkar sen fortsätta packa,puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0