Om jag skulle skriva mina kännslor för dej på ett papper skulle de vara tomt

Linnea kom hit vid lunch,vi skulle sätta igång skräckfilm men dom funkar inte,har två program att använda,de ena är de inge ljud på och de andra kommer inegn bild upp så toppen,nej men har snart laddat hem en till så ska kolla om den funkar,får alltid hoppas! men senare kom Maja också,vi pratade typ bara.Men senare drog Linnea så jag och maja har nördat spotify tills internet börja lagga.Skulle ju på träning halv 5 men ingen av oss årkade så hoppade de.
Har inge att skriva typ,men är så trött så årkar inte.Slog nyss igång Råttatouille,så ska kika de,as gullig film är de!Efter de kilar jag ner och kikar irene huss med pärona.Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0