-Don´t be the girl who needs a man,be the girl a man needs

Sitter hemma hos majsan nu,fick bli så!Men Pelle och Åke kom till mig och skrämmde skiten ur oss,shiit höll på att avliva!Men drog med dom till stan,shiit så sämt Åke & Maja var på att cykla,jag & pelle kuta ifrån dom och då visa de sig att dom drog till Tempo och köpte julmust en vända,NÖÖÖRDASS! men vi kolla folket på markusdiscot en vända och sen drog vi hemmåt,min röööv är bedövad av alla gupp också,toppen! men sen drog jag och maja till mig och packa ner lite saker och käka chips och sen vidare till Maja så nu har vi parkerat oss i hennes säng med lugn musik och popcorn,chill helt klart! Vi tänkte hitta på nått snart men de vet vi båda att vi inte kommer,vi är för slöa helt klart!
Blir nog inte så mkt uppdatering mer ikväll,som vanligt alltså.men laddar kanske upp lite låter,bilder osåvidare?
Puss!

Sexy and we know it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0