lite små tråkigt

ALLMÄNT...
Namn: my lööv
Piercingar: Örorna,skaffa i naveln senare kanske?
Tatueringar: har inga
Längd: 162?
Skostorlek: 35
Hårfärg: platina blont
Är du kär i någon: absolut
Önskar du att du bodde någon annanstans: inte för tillfället
Tänker du på självmord: planerar inte deräkt mitt eget
Tycker andra att du är attraktiv: inte vet jag?
Vilket shampoo använder du: silver shampo,går ändast att köpa hos frisörer
Vilken parfym använder du: olika,årkar inte rada upp!
Vad är du rädd för: småkryp!
Gillar du att tvätta? de vet jag inte för gör de inte
Gillar du Berg-och-Dalbana: om jag gör!


SENASTE...

Film du hyrde: Devil
Film du köpte: minns inte?
Låten du lyssnade på:the greatest show on earth-machinae supremacy
Låten du hade på hjärnan: simpsons introt
Låten du laddade hem: minns inte?
Personen du ringde: Isac♥
TV program du tittade på: glee
Personen du tänkte på: Isac rappendal

FAVORIT...
Mat: Lasange & tacos
Sak att göra: dö garva!
Sport: fotboll
Dryck: smultron soda
Kläder: turkbyxor & tajta jeans
Film: starstruck
Bil: min bil


ANTAL...

Gånger du varit kär: 1 gång,nu!
Gånger ditt hjärta brustit: många gånger..
Hjärtan brustit på grund av dej: inte någon tror jag?
Gånger ditt namn varit med i tidningen: nåra gånger
Ärr du har på kroppen:vet inte riktigt,vet bara ett och de är i hakan,slog hål genom hakan när jag var 6.


SENASTE...

Bok du läste: jag önska jag kunde drömma
Personen du fick mail av: om facebook räknas så var de malin 
Personen du fick brev av: när jag fick hem min onepice 
Personen du fick sms av: Isac 
Gången hela din familj åt middag tillsammans: var ett tag sen


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: hemma och slöat framför tv

Var det kul: neeej!
Hur tidigt stiger du upp: halv 7
Gillar du att slåss: om jag vinner,så ja
Vad ska du göra ikväll: tv?

Är du seriös: njaae,bror på vad de är
Vad är du allergisk mot: apelsin
Var har du ont: armen & knät
Använder du hårspray; nej inte ofta
Kan du stå på händer: ja men inte så länge
Favorit serie: akward och my life as lize


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: nej
Är du glad nu: Vet inte?
Var du glad igår: minns inte?
Känner du någon som jobbar på sjukhus: ja
Vad dansar du till: allt som går att dansa till
Stockholm är: stort
Göteborg är: också stort
Kan du sjunga: ja men de låte förjävligt
Mer värt än guld: isac 
Spaghetti eller makaroner: spagetti
Ett land jag helst vill besöka: japan
Ska bli skönt: att får snacka med mamma om lite saker
Ska inte bli skoj: att återgå till skolan
Sparar till: mycket pengar
Väntar på: ensam mamma söker
Pålägg som gäller: smör,skinka?
Dagens dryck: julmust i mitt hjärta!♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

jättekul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg! lycka till :D

kram, http://hannalovisasol.se

2011-11-14 @ 20:45:40
Postat av: lol im ugly like a hot bitch

Du har inte alls 35 i skostorlek.

Ditt hår är inte PLATINABLONDT.

Man använder inte BARA silverschampoo och det går att köpa i matbutiker och andra affärer också, inte bara frisörer.

Du är inte alls allerisk mot apelsin. Tack för mig:)

2011-11-15 @ 20:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0