Jag vill ha blommig falukorv till lunch mamma/-maja

tänkte ju softa nu,tänkt mig att kika tv,men mamma satt och kika nå trav och skulle pågå i en halvtimme så tog mig tid att blogga.Men kom nyss hem ifrån träningen,eller har hunnit bada lite.Träningen gjorde mig iallfall på toppen humör,Johan sa att jag var bäääst av alla idag så lagomt glad faktist,känndes bra också.Men tobbe sa att om jag tränat förra veckan så skulle jag fått vart med på matchen på torsdag men sjuk då så kanske med på nästa.Så ingen träning på torsdag heller,as skööönt! men blir storstäda då för gäster på fredag så måste va klart då.så har bara träning imorn och gympa på torsdag+profilen på fredag så känns ganska soft.men får se hur de löser sig med Isac i helgen för gäster+träning söndag.Får väll bli fredag eller en stund på lördan,ja vi får se hur de blir?Men Isac ringde för bara nån minut så har snackat med han i en halv timme,så skönt att prata med nån som förstår en helt.men nu tror jag trav saken är över så ska kila ner till mamma,godnatt!

absolut saknat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0