Handbollsträning om 25 minuter

Mår kasst nu,snacka igenom en grejj med pärona men dom säger bara dom sakerna jag inte vill höra,vill bara döda just nu,så arrgggg är jag! åker iallfall till träningen om nåra minuter,vill inte träna idag men har vart bortta så mycket så måste gå annars tror dom att jag slutat.Andrea slutade i måndags också så känns lite ensamt om att va ny nu,guud så sämst jag är! har kommit några större in i laget också som är as bra,ennu pinsamare!
Spelar ju för att bli bättre men känns inte så kul när man känner sig kass och känns inte som jag blir bättre häller,funderat på att sluta många gånger men kämpar på ändå...men drar snart,tror inte mitt humör stiger idag och vill inte blogga när jag inte är på humör så uppdaterar imorn istället,puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0