FUCK.Tog visst bort mitt förra inlägg så detta får bli fuckat!

Bloggelibloggzar från mormor nu,hon är så snäll så hon låter mig använda hennes dator,nica högtalare har hon också så slår nog igång spotify snart med lite as grym musik oså.Men har inte så mycket att blogga om eftersom jag blogga typ nyss?Men ska snart börja nooba lite spel,ÄLSKA kör vi med stora bokstäver!Men min gulliga mormor är uppe och bäddar till mig så ska nog kila upp och titta hur de går,ska övertala henne att skaffa fejjan!
Majsan ubndra om vi skulle hitta på nått imorn också så får se hur de blir med de?Men nu ska jag messa tilenius och fråga om vi ska träffas snart,saknade ungfan!Puss!

Tilenius får stå för the pic!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0