en vän som kostar pengar är även för dyr för en miljonär

Mår lite halvkasst nu...aja blir inge skola imorn häller för måste va frisk på fredag för ska och fira cronan då så vilar upp mig imorn.Jga  tycker alltid de är så jobbigt att vara hemma ifrån skolan helt själv men har faktist inte gjort nått idag.kan väll bero på att jag sov bort halva dan men har vart bra på tv och när de inte vart de så har jag antingen slått igång en film eller datorn.Isac ringde också för att höra hur jag mådde så har lyckats hålla humöret upp hela dagen,fram tills nu då men jaja alla har sina olyckliga stunder!
Men pappa kommer snart hem med nudlar,cola,godis och skräckfilm,Tack pappa just vad jag behöver!♥
De tråkiga är bara att jag får sitta och skrika för mig själv :/
men nu kom han precis så ska slå igång filmen och kommer nog somna deräkt efter den om inte mitt i filmen,brukar bli så,är ganska trött också,men vi får se om jag uppdaterar senare,om inte så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0