dont run you just die tired

sitter hemma hos Cronan nu,tänkte blogga innan jag drog men vårt internet funkar inte så får bli här,vi måste ändå vänta på att Julias dans är slut så har ju tid.men jag & Linnea drog till stan och handla 2 kilo godis till Maja,mötte arre och nathalie också,men sen kom mamma och hämta oss,hem & börja fixa oss.Och ja vad mer ska man säga,nu är vi här! vi ska gå upp och käka snart och sen sätter vi igång "red riding hood" så fort julia kommer,sen vet jag inte vad vi hittar på men blir nog toppen,så nu står tonåringen och tar ego pics som väntat,men nu ska vi dra upp,puss!

Haha lite högt bjud men så fort mitt internet funkar så kommer de bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0