Bloggen startad igen

Tillbaka,tänkte börja blogga igen nu,helg och allt så måste väll?men saknade faktist de lite och hade ju tid nu så slänger in ett litet smågulligt inlägg innan jag somnar seriöst! men skolan var helchill,5 timmars hål så folket drog hem till rasse,käka massa godis,pizza,julmust,cod,cs,film osåvidare,toppenkul hade vi iallafall.Sen tillbaka till skolan och hade datakunskap sista,kollade bara film så helt okej.Sen kom mamma och hämta mig och maja,drog ner till koppar och skulle fota med handbollen,och dom hade inte sagt att man var tvungen att sätta upp håret så jag såg ut som en nörd när jag satt upp håret på 2 sekunder,bilden var hemsk också,gud hoppas ingen kollar! ;o
men bryr mig faktist inte så mycket helt ärlig,men sen kika jag när isac tog kort och sen vidare till dommarhagen,öppet hus så träffa massa saknat folk,härligt de.Men drog hem 8,sen dess har jag kikat nått böda camping med mamma som nu sitter själv nere för snackar tele med Isac,blir snabbbloggning nu som ni märker men har inte så mycket tid för tyska prov imorn och bara skutit upp pluggandet,men gör de nu nog nu också!
Fick hem prov sakerna inför utvecklingssamtalen idag,Ig i nästan alla ämnen :( Gud måste jobba upp de om jag inte vill bli städerska ;s men just nu är jag för övertrött så årkar inte med de,jaja nu blir de nog kika film,pussgodnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0