Älska dina fel,för de är dom som gör dej till du

Årkade inte blogga igår,när jag kom hem så kikade vi tv med sysslingarna och sen höll jag på att svimma så trött jag var,så gick och la mig.Men mamma sjussade iallafall mig till Isac igår.Kikade film och myste,sen vidare till donken.
men tog så jäkla tid att gå fram och tbx så hann knappt vara med han mer efter de.men sen kom mamma och hämta mig och sjussa vidare mig till Julia.Drog till ica och köpte godis och julmust,sen till bion och träffa Alexandra och casandra.Jätte bra film men tycker allt gick för fort,dom andra är helt enkelt bättre men måste ju klart se 2 sen!
Men fuck upp dag de här är! vill bara gå och lägga mig igen och sova hela dan,och sen måste man ju på nån fest senare,tror dom jag kommer årka de eller? ;oAja,tänkte gå och lägga mig igen nu,godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0