you make me look like a piece of shit

Kom nyss hem ifrån visningen,snacka om att hela familjen är såld på den! Så mamma och jag drog till nå hus sak och prata om pengar,inte för jag var så angagerad men kul är de,låter som de kommer bli den :D Men måste fixas lite mer på huset innan de går att sälja så pappa skulle skynda sig med att fixa dom sakerna,men vet ju inte om den hinner bli såld tills dess,men hoppas hoppas inte! Men sen drog vi och käka och sen vidare hem.Nyss öppnat bop-klappen också,gulligt av dom tycker jag :') Men nu tänkte jag kika Kenny starfighter och mysa lite.Tänkte ringa nån och höra om den ville hitta på nått,men jag är för tråkig just nu får man väll inse.Men nu ska jag svara på Isac´s sms,hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0