-alla kallar mig blind för de ända jag ser är du

No bloggning igår men tänkte ta tag i de nu.3 handbollsmatcher igår,de gick sissodär helt ärligt.Men mål gjorde jag så glad vart man,fast de kanske varade i 3 minuter? Ja jag kan erkänna att jag var riktigt arg.Men älskling gjorde mig gladare mellan matcherna,men sen drog han så ingen ville snacka med mig mellan matcherna,om nån skulle snacka med mig skulle nog den bli nerslagen helt kalrt,gud jag kännde mig hemsk.Sista matchen årkade inte min rygg med mer så spelade inte i slutet.Men kom hem runt 9.Gud trodde jag skulle svimma,ont i hela kroppen och sjukt trött.Så duschade lite snabt och la mig i sängen och pratade med älskling tills jag somnade,hur härligt som helst.
men vaknade i morse och kunde inte komma upp ur sängen,så stannade hemma idag.Kan knappt gå och måste ligga ner eller sitta för gör sjukt ont i ryggen.Men ska nog dra till skolan imorn,missar ju så mycket annars,och skulle visst med Hanna ner på stan tror jag så ska inte missa de.Men nu ska jag kolla klart disaster date och sen försöka sova,puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0