-Living like a bulle

Nu känner jag mig mycket bättre och ska nog till skolan imorn har jag tänkt mig. Har nyligen städat hela rummet och ränsat bort massor av saker,känns super skönt.Ska alldeles snart ner och platta håret och lite så,så har jag de klart tills imorn.Har nyss bakat lussebullar med mamma också,hur goda som helst! Just nu för tillfället sitter jag och lyssnar på spotify och bara tar de lungt.Funderar på att starta en tävling eller göra dag 1,2,3....
Vi får se hur jag gör med de,om jag får tid på torsdag så ska jag försöka ta lite bilder då,bloggen är ju tom och tråkig nu! och blogglusten förvinner då,så ett måste! träningen inställd idag och på torsdag också.Men nu ska jag sms till Maja och höra om vi kan snacka lite och sen fixa håret och packa lite saker,puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0