Julafton!

Godjul! Ställde klockan på halv 9 imorse för skulle kika film som gick då,jätte gullig var den iallafall.Värkar typ bara vara jag som får paket på morgonen,men iallafall så fick jag 3 skräckfilmer,plågad choklad tomte,höga mys strumpor,bh och trosor.Men mamma visste inte min storlek på bh så var helt för liten så Maja får den istället,känner mig lite snäll idag faktiskt ;) Men har fixat mig iårning,körde på lätt uppsättning för årkar inte stå och platta/locka eller nått sånt,fixat naglarna osåvidare.Alla kommer runt 2 tror jag de var?Men nu sitter jag och surar på Isac som säger att Erik saade är ful :o cp han är! Men ska fråga mamma om hon behöver nån hjälp,om inte så slår jag igång en skräckfilm,passar ju nu på julafton och allt ;)
Ha en underbar julafton hörrni!


Sista bilden:Julklappen av min älskade ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0