pinkyyyy!

Nu ska alla dra hemmåt,mommo och moffa tror jag stannar ett tag till.Jag och mormor har iallafall nyss skruvat ihop min skrivbords stol,hur skön som helst,kommer defenetift somna i den nån dag ;) Har inget speciellt att blogga om faktiskt,har inte haft de på hela dan,men har inget annat för mig så kan uppdatera lite eftersom jag vart lite dålig på de,men nu har man ju lov så då är allt toppen! Fått mycket filmer idag så blir nog kika film största delen av dan imorgon,sen blir de nog middag hemma hos mormor och morfar.Tror syster och hennes man kommer då också?
Ja de ser lovande ut iallfall.Men har krypit ner i mina mjukis kläder nu också,känndes mycket bättre.Sa snart kila ner och tväta av sminket så slipper jag göra de sen när jag är trött,låter som en bra ideé tycker jag.Men nu ska jag svara på Maja och fanny,hörs senare ikväll!

Mitt tidsfördriv nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0