Farwell

Känns som en halvkass jul,känner inte nån julkännsla alls! är jag ensam om att tycka så?Kan ju bero på att kusinerna och syster inte är här,lixom ensamt barn,hur kul är de? Men ganska nöjd över julklapparna iallafall :)

Fick:

Ny system kamera Nikon s3200
Mjukiskläder
skräckfilmer,braid mades,super 8
massor av spa grejjer
srivbordsstol
Lyx presentkort på spa
Eric saade almenacka
DKNY parfym
Massor massor av presentkort
Pengar
Gullig tomte
Takida skivan
sport bh
Ansiktsmasker
Bio biljetter
och lite till!

Men så sjukt avensjuk på allt som alla andra får,tlx iphone och ny dator,geeee mig!
Men har bestämmt mig att jag ska spara till en ny tv,från och med NU! Eller jag ska köpa mig en våg tång först,men efter de! :o
Har väll cirka 2000 kroner nu,inte mycket de inte men en början. Hoppas ni har haft en härlig jul iallfall!
Men nu ska jag prova med nytt objektiv oså,efter de blir de käka med dom där nere.Men nu ska jag fixa de,ha en fortsatt bra jul hörrni!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0