kötta din egen bulle

Ledsen för kass bloggning men inte haft tid,och nu när jag tänker tillbaka av dagen så minns jag inte mycket så halvkass bloggning för min del men ska bättre mig nu när de är helg,säger ju alltid samma sak men blir ju som de blir ;) men skolan ganska bra faktist.Åke min bästavän! men mamma kom och hämta mig och och Fanny efter skolan,sjussa hem hon och sen vidare till koppar och träffa Isabell och kika handbolls match.Senare kom Isac,Alexandra,digge & jonas :D Kikade Isac´s match och snacka med bästa,toppenkväll helt klart!
så kom nyss hem,kikade lite idol nyss men inget för mig så kilat upp och slagit igång spotify med lite skön musik och godis.Redan planerat morgondagen också så ganska skönt faktist.
Lång skön dusch-träffa Isabell i koppar-kika 97 matchen-hem och baka pepparkakor och lussebullar med mamma-sen baras tat lungt och njuta av att va ledig. För mig låter de sjukt bra.Men nu ska jag sätta upp håret lite bättre och mysa ner mig i min onepice och ringa älsklingen min,puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0