storfot

Inte bloggat igår häller,blir lite halvtaskig bloggning just nu eftersom jag har mycket att göra.Och eftersom min lilla data är död så har jag inga bilder :( men ska försöka bättras på under jullovet iallafall! men var iväg till bollnäs hela dan igår och när jag kom hem var jag döende så la mig bara i soffan och tog de lungt med film.Men skolan idag var helt okej,var med mina boy´s! Efter skolan åkte jag och mamma ner på stan och köpte dom sista julklapparna så har bara Hanna kvar nu så är jag helt klar.Efter de drog vi till kusinerna med julkapps byte och så och blev kvar där en stund och fika.Men kom nyss hem,eller har hunnit slått in hälften av julklapparna och träffat syster som kom idag.Men nu ska jag hjälpa henne att krulla paketen och sen kika tv med hole family,myys.
Min vecka-
Måndag:
Tisdag:Julavsluting med handbollen/bowling
Onsdag:träning,inhandla julklapp till Hanna
Torsdag:Jobb på coop och sen mysig kväll med älskling
Fredag:Fixa allt inför julafton
Lördag:JULAFTON!
söndag:Bara tare lungt efter julafton och sen mommo och moffa på kvällen
Tyckte dom var lite söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0