Hemköp

Årkade inte blogga igår kväll men tar de lite snabt nu.Mamma kom och hämta mig och Maja efter en hel skön dag i skolan.Fixade lite saker hemma sen åkte jag och Mamma ner till hemköp.Packa påsar med handbollen.Olle och isac var dom ända killarna.Dom är så gulliga dom :D Jag och Isac var ju bäst på att packa,yehyyy! Känndes som jag hade ganska bra tur så drog ut till choklad hjulet,vann på första,så har redan tjockati mig halva ;) sen på kvällen kikade jag film med mamma och myste.Sen prata jag med Isac i telefon och somna visst ;) ja de var min kväll!
men sitter med pärona i soffan och kikar the hills,ska snart kila in i duschen och göra mig klar,får nog bli en slapp dag idag,eftersom man ska upp 6 imorn eller nått? puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0