Heaven Is A Dancefloor

Internet la av nån gång igår natt och vart tills nu så inte kunnat blogga så Isac gjorde de åt mig,gullit av han tycker jag.Men jag har bara bakat pepparkakor med familjen fram tills nu,inte tagit nå kort idag häller,gud så bildlös min blogg är just nu,men ska bättras på! Men har träning halv 5 så ingen mening att göra sig iårning så skiter i de idag med! men SKA fixa de nån dag.Men slog nyss igång spotify så blir nog sittande här tills träningen,hörs nån gång efter den tror jag? Funderar på om jag ska träna överhuvud taget idag,blir inte så kul om man blir tacklad,då ramlar nog fingrarna av :s men nu ska jag kila ner och ta mig lite julmust och pepperkakor,puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0