-14 dar kvar!

Tjeena,olyckan själv här! nej men hann inte blogga nå mer igår kväll,eller årkade inte.Jag & Isac kikade film,åt pizza och drog ut en stund,jätte mysig dag iallfall.Sen när jag kom hem så satt jag och mamma och kolla på film,härligt dag! men idag var destu värre! mamma sjussade på morgonen för årka inte åka unken bussfan! men profilen gick faktist ganska bra,wollyboll som vanligt,gick ovanligt bra,dödade ingen fär typ första gången.Om inte jag själv räknas! Skulle sörva och fick bollhelvetet fel på nått sätt så bröt 4 fingrar,hur skönt som helst! så fick nån lidnings sak,jätte fult.Gått med de hela dan,värsta handikappet ju.Men gick ganska bra förutom att Maja vart som min bekänt,knytit mina skor,skärt min mat,bärt all my stuff,ja ni fattar.Men mamma kom och hömta mig & majs efter skolan,drog hem till mig och packa och sen vidare till hon.Gjorde oss isårning lite snabt och drog och träffa berglund.Drog till lussebandyn,drog fritt så skulle blåsa i sån där sak,suger på de,blåste minst 20 ggr,gud så pinsamt de var! träffade Maja,hellgren,robin,nogeira,filip,peyman och många många fler.toppen kväll helt enkelt.Men nu ligger jag och Maja bredvid varandra med varsin data och myser,blir kvar här inatt och så följer hon med till jobb grejzet imorn,men nu ska jag skriva till Julllllan,puss!

©Foto-my lööv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0