drop all the crap on me, if you think they feel right

Skolan helt okej,visst många problem med att gå till skolan nu,hate! men Hanna gjorde min dag.Matte & engelska först och sen hål i 3 timmar så jag och Hanna drog till pizzerian och hon bjöd på kebab,snällan! sen vidare till gympan,handboll så inga problem alls,och sen datakunskap så rätt okej dag.Tog 3:an hem också så kom hem mycket tidigare.Så har haft tid att tat lungt.Men nu är jag lite små sur för Isac´s mobil är stendöd så kan inte snacka med han nå! Men han lovade att ringa mig senare,blir nog efter hans träning tror jag? sen drog jag och pappa ner på stan,hämta mamma,lämna film osåvidare.Pappa lämnade mig i koppar för träning men tog inte lång tid innan han fick vända,tagit fel tränings tid så missat,smaaaart! men ska vara med på match på söndag så får se hur de går då.
Slapp fredag-träffa Isac Lördag-match söndag.
Ja så ser de ut framöver,tänkt mig att handla in lite mer julklappar på tisdag också men tror jag handlar nått speciellt den 15 till min kära pojkvän istället för jag ska ju till falun med ryggen igen då,så sämst! men nu har jag myst ner mig i min onepiece och satt igång spotify och tagit fram tyskan,puss!

Förresten med i dagens blogg på www.mggunnarsson.blogg.se ,var med du också!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0