Nu kör vi på ett nyss sånt här,sjukling

KÄRLEK
1. Vad är första och sista bokstaven i namnet på personen du senast hade en crush på? - i-c
2.  Hur många har du varit tillsammans med? - hyffsat många,inget att vara stolt över
3. Vem var du senast tillsammans med (inte den du har nu, förra)? - Minns helt ärligt inte den förra,tror philip karlsson?
13. Är du tillsammans med någon nu, isåfall vem? - Yaa,Isac rappendal♥
4. Hur länge har ni varit tillsammans? -3 månader den 30:onde
6. Hur ser din drömpartner ut? - Har redan min drömpartner och han kunde inte sett bättre ut
7. Hur ska din drömpartner vara? - Snäll,fin,rolig osv,kan läsas i mitt förra
8. Hur många gånger har du varit kär? - 1
9. Okej, seriöst, hur många gånger har du varit kär , RIKTIGT kär? - 1
10. Vem var din första riktiga kärlek? - Isac rappendal!

SEX & HÅNGEL
11. Vem sov du med senast? - Maja Crona
12. Vem låg du senast i sängen med och höll om? - Min kudde
13. Vem pussade du senast? - Isac
14. Vem av det motsatta könet hånglade du senast med? -Isac
15. Vem av samma kön strulade du senast med? - Mig själv?
16. Har du haf oskyddat sex? - -
17. Hur ofta strular du? - Ofta!
18. Hur många har du strulat med på en kväll? - 1
19. Vem var den första personen du hånglade med? - Pelle vestberg
20. Vem vill du hångla med nu? - Isac

DÅLIGA TIDER
21. Har du druckit alkohol? - smakat
22. Röker du? - nej!
23.  Snusar du? - nej!
24. Har du rökt på / knarkat? - nej!
25. Hur ofta festar du? - med mig själv,jämt
26. Vad gillar du att dricka? - smultron soda/julmust
27. Har du skurit dig? - råkat,ja
28. Har du bra självförtroende? - absolut inte
29. Hur mår du egentligen? - halft
30. Har du någon gång brutit mot lagen, isåfall hur? - jo visst har jag

DÖD/LIV
31. Har du varit på begravning? - Ja en gång
32. Isåfall, vilka ? - gammelfarfar♥
33. Har någon nära dig dött? - ja
34. Hur vill du dö? - lycklig utan lidande
35. Vill du dö? - Nej,ingen är värd att dö
36. Har du någon gång varit på dop? - ja
37. Isåfall, vilka? - Nicolina
38. Gillar du livet? - ibland
39. Vem som står nära dig fick senast barn? - Piia kurvinen
40. Vill du ha barn, och hur många? - ja de vill jag,vet inte hur många?

DU
41. Vart bor du? - Avesta
42. Vart går du i skola? - Åvestadahl
43. Är du smal eller tjock? - mitt i mellan men tippar mot tjockiss,men ganska normal,är biffig
44. Är du snygg? - nej
45. Är du nöjd med ditt utseende? - nej
46. Vad gillar du mest med dig själv? - örenen för dom syns inte
47. Och vad vill du ändra på? - förmycket
48. Vad heter du? - My lööv
49. Gillar du ditt namn? nej,om jag fick byta så skulle jag
50. Vad gör du på fritiden? - pluggar, vänner,pojkvän & tränar

FAVORIT
51. Mat? - Tacos/lasange
52. Dricka? - smultron sodag/julmust
53. Färg ?- rosa
54. Musik? - Har inget speciellt men lugn och fartif musik gillas ;)
55. Låt? - Hey ya- Amanda Fondell
56. Veckodag? - Fredag & lördag
57. Sport? - Fotboll,handboll & pingis
58. Godis? - choklad
59: Artist/band? - oj, många
60: skådespelare/skådespelerska? - Ingen aning?

SKOLA / ARBETE
61. Går du i skolan? - ja
62. Trivs du? - nej
63. Favoritämnen? - svenska,bild
64. Vilka ämnen gillar du inte? - Matte,Fysik!
65. Vilka lärare gillar du / gillar du inte? - ILSE,ushhh!
66. Vart har du praoat? -nej
67. Har du någon gång sommarjobbat & vart? -hemma
68. Vad vill du jobba som? - Polis
69. Varför? - Jag är hård!
70. Vilken klass går du i , & gillar du den? - 7A,hemsk kalss,dööö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0