Next-Transformers

Typ sovit bortt halva dan,har mått skit idag helt ärligt! men isac gjorde de bättre och känndes som en ny dag efter jag pratat med honom,att en människa kan vara så underbar♥ men iallfall så har jag bara kikat tv sen dess.Nyss kollat sucker punch igen och nu sitter jag och kikar Transformers.Så fort den är klar så ska jag packa inför imorn och fixa lite saker.Bestämmt att jag ska till skolan imorn iallfall och de är klart den här gången! men blir ingen träning imorn pågrund av fingrarna så prata nyss med Isac om jag kunde komma till han imorn.Inställd gympa så slutar tidigt också,toppen! men vi har matteprovet imorn,gud jag har skitit i och plugga kom jag på nu,matte kan seriöst döö! :o
men nu ska jag kika klart,vi får se om jag har årk till att blogga mer ikväll,hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0