Lider mot 2012

2012 imorn och jorden kommer gå under,och vi firar de! :o Vilka jävla idioter vi är igentligen! Jag vill sitta hemma och skita i den här dan fullständigt men de finns nått som heter "måste" tydligen! Men har väll segat mig hela morgonen,håller på med de ern,men har duschat,hittat kläder,fruksot och lite sånt där tråkigt.Tänkte fixa mig lite snabt också,men då sätter sig pappa på toa,så kan inte gå in där förns om en timme typ,hur ska man hinna,panik barn! Men ska försöka fixa de jag kan utanför toan nu och sen hitta en gas mask av nått slag?  Men drar till nån resturang runt 1,träffa Viktor,daniel och deras familjer.Kameran tas ju absolut med så då får jag lite nya bilder,ont om de nu för tillfället.Men efter de åker vi upp till Andersson och blir kvar där resten av kvällen.Ser inte direkt fram emot dan eftersom Felicia inte blir med,men får väll lida då :( Men nu ska jag svara på ett sms och städa upp lite.
Ha ett bra nyår allihopa!

Haha finns de finare bilder eller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0