Jävla buckla!

Kom hem runt halv 10 igår och satt mig vid tv helt död så inge bloggning igår nej.Men drog iallfall till Isac efter skolan,gick till donken med Ellen och kika picaboo osåvidare.Sen hem till Isac med mys och film,toppendag!
Men idag drog jag och pappa till falun runt halv 9.Till sjukhuset med ryggen,men dom sa att dom inte kunde göra nått nu så skulle åka dit nästa gång jag får anfall istället,så hoppas att slippa dom ett tag.Men de fanns typ inget i falun så vi drog till kupolen istället.Hittade julklapp till Isac,lite saker till kameran och julklapp till olivia och morfar.Så nu har jag nog bara pappa kvar,om inte nån till?Fixar nog de på tisdag.Har julavsluting med handbollen så vi skulle typ iväg och bowla,käka osåvidare,så vi får se om jag hinner.Ska iallfall spela match på söndag,fasten jag inte tränat,så vi får se hur de går.Åker 08.00 iallafall,kommer vara död,spelar 2 matcher i bollnäs så är nog hemma ganska sent,vi får se om hur de blir med bloggning i helgen.Iallafall så är de utveklingssamtal på morgonen imorn så slipper bussen då med,as skönt! och efter skolan blir de jobba på hemköp och sen drar jag och Isac ner och kikar handboll.Men ska kolla facebook lite snabt och sen kila in i duschen,puss!


Sakerna till kameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0