,

Jag har börjat inse hur falsk du är,ja lögn efter lögn,vet du ens vad de innebär?
Du säger att du vill vara min vän,men tror du jag klarar det.Det är inte mitt fel att de blev dom de blev.
Du trackar ner på mig,tror du jag pallar alla orden?Du satt mig botten,tröck ner mig längst ner på jorden.Jag fuckar alla dina ord men vill inte va som du,Att du inte förstår hur mycket du gör fel.En falsk vän som du är ingen värd att ha,jag trodde du var äkta efter allt som vi sa.Ska inte sabba dina chanser,ska inte göra nått för dej.du gjorde ingenting,du ställde aldrig upp för mig.Så jag gör desamma nu,du får se hur de blir.ska aldrig lite på dej,du snackar bara skit.Fråga vem som helst,ingen litar på dej mer.fråga vem du vill,dom kommer håna och le.
FUCKYOU BITCH.

Kommentarer
Postat av: Louisesandberg '

sv ; visst sötaaan ! :*

jag länkar dig snart ! <3

2011-12-03 @ 11:36:28
URL: http://louisesssandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0