Den som ger sig in kärleken,får kärleken tåla

Dålig bloggning,men får bli så nu runt jul och allt när farmor & mormor ska bjuda tillbaka osåvidare,ja nu fattar.Men som ni vet så var jag hela dan hos mormor igår.Och efter de hämta vi Linnea och hon sov här så tog inte tag i bloggningen alls! Sen sa mamma igår kväll att vi skulle till farmor idag och skulle vara där klockan 1,jo då hinner man ju blogga osåvidare,nej men bloggar nu istället.Hur tråkigt som helst att spendera andra dan efter jul hos farmor och höra på deras gammla prat.Men gick in till tv och kollade big mama och simpsons så var ganska lungt ändå.Så kom nyss hem,har bara hunnit klätt på mig lite myskläder och pratat med Maja en stund och sen Åke.Men min kväll får bli som dom flesta kvällarna,film-mys med mig själv,ja de duger de med,hörs senare.


Tre Från Idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0