De finaste jag vet

Kom hem för nån minut sen.Jätte bra dag har de vart.Spenderat den med bästa! Kikade jackass först,eller jag och Isac gjorde,Samuel nooba för fullt.Men de slutade med att Samuel låg och garva i soffan åt de som var minns kul ;) Men sen drog vi och käka på donken,placet som Isac är så stolt över,aggro! Sån bit att gå också,fast kan ju kännas längre eftersom man är som en isbit.Men sen drog väll Samuel en stund efter de,så då satte jag och Isac igång en film och myste,är en film nörd har jag märkt! Men drog vid 6 tiden till ICA med mammi och pappi och handla och sen hem.Så ska ner och äta nu,och efter de blir de duscha och leta kläder tills imorn,höörs.

Urgammal bild,men vakcrast absolut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0