Dax att installera virus skyddet i mitt liv,nu ska jävlarna till papperskorgen

Tog mig ett långtlångt bad med massa spa produkter efter jag pratat med isac om min över slöa dag,tro mig jag är överfresh just nu,fattas bara vittnen! Efter de drog pappa iväg och köpte pizza och massa annat mumsigt.Vi satt oss och kika 2012,hyffsat bra.Men man sätter sig in i situation så de gör ont i magen,så försöker få bort kännslan genom att gräva ner de i mitt glass palet och arggg musik.Ja de är mitt sätt att få bort onda kännslor om ni undrade ;)
Men nu ska jag förtsätta att trycka bort de hemska och försöka tänka possitivt,ringa Maja eller nått?Hon sa förresten att vi hade matte prov på torsdag och multiplikations prov på onsdag.Gud jag suger på all sorts av matte,inte ens värt att plugga helt ärligt,men får väll ändå ge de ett försök,för att jobba som städerska står inte deräkt högt på min lista.MÅSTE till skolan imorn har jag bestämt,vet att min kropp säger nått annat men men...Lockigt hår nu så måste plattas,tänkte fixa de nu så slipper jag imorn men årkar helt enkelt inte så funderar på att bara låta de va så,ja så får de bli,skiter fullständigt i vad ni andra tycker! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0