copppiaaa

Bloggar lite snabt nu,även fast jag inte har nå bilder alls men känndes lite tråkigt att inte blogga.Iallfall så har skolan vart toppen,eller skola och skola? Tittade bara på film fram tills kvart över 10 så har lov nu :D men har nyss slagit in alla paketen och blivit klar med de mesta.Ska alldeles snart kila ner och sätta i löshåret och bli klar.Sen drar jag och mamma ner på stan och letar film och julklapp till nån till? Och efter de blir de stå och packa varor på coop i 2 och en halv timme.Sen drar Isac med mig hem,blir kika film,käka godis,pizza,julklappar och massa mys,mini jul ♥
Så bloggar nog nån gång ikväll antar jag? men nu ska jag kila ner,hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0