Apologize

Som jag förstod så blev de inte bättre bloggning till helgen.Blev inte alls som planerat.Mamma & pappa tvingade med mig till västerås.Gick på IKEA och sen vidare till shoppingcentrumet.Jag hittade inget mer än en klänning till julafton,men sjukt nöjd över den faktist.Sen drog vi vidare till nisses,media markt och lite små buriker.Hittade inget till Isac men ska försöka fixa de när jag drar till falun sen.Och sen skriver han att hans match gick skit för han gjorde illa knät igen så nu kan han knappt gå,ussh så hemskt,tycker jätte synd om han,men träffar han nog imorn?Tänkte sms till dalhäll också,och säga att jag inte skulle till koppar men såklart så råka jag radera hennes nummer istället för att skicka sms;et! men har ju 3 matcher imorn så ser nog hon där då,ska skaffa tbx nummret och fråga om hon ska dit då.Gud så nervös jag är inför imorn men kommer nog gå bra.Men nu ska jag kila ner till tv och kolla när julkalendern kommer i repris,den är så gullig!puss!


Bilder i repris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0