@Älsklingens över sköna soffa!

Ingen bloggning igår,sorry för de.Minns inte ens vad jag gjorde igår så säkert inget att blogga om,jaja jag pluggade väll mest och sen vidare på träning.Men toppen dag i plugget iallfall,Maja och jag snodde anton´s och andreas cyklar och drog till konsum,köpte godis och sen vidare till skolan,gympa & sen tjockaaa i oss allt och plugga datakunskap.Sen datakunskaps prov sista,gud de gick skit för satt och kolla klockan hela tiden för skulle med 10 över 3 bussen,drog till avesta busstation  och tjockaaaa pommaaaa och sen tog jag bussen till isac,ja var iallfall så jag trodde ;) men jag drog rätt ut i skogen.Men fick byta buss så nu sitter jag i isac´s över sköna soffa.Men nu drog isac upp och värmde pizza till oss,puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0