21 o´clock

Jag vet inte alls varför men jag har lust att lyssna på depp låtar,har förstått att tjejer är så ibland,iallafall enligt killar.Men tänker inte lyssna på de för har ingen anledning helt enkelt,nej jag måste leta på nån! :o
Känner mig galen men gud så skönt de är,haha ni måste tycka jag är galen men visst kan jag vara de!
Tänkte bara lägga in ett inlägg innan jag stänger va datan.Funderar på att dra mig till sängen och sova,hur trött får man bli?Kommer inte kunna hålla mig vaken länge vet jag iallfall.Men tror pappa skulle sjussa mig till skolan imorn,de skulle vara skönt att slippa den trånga bussen.Jag ska nog kila ner och fråga snart.Har tagit fram kläder tills imorn och packat ner nyklar osåvidare,duktig tjej.Isac skulle ringa så fort han kommer hem så tänkte prata med han om imorn då,har inte ett piss att göra annars,plugga är de ända isåfall,ushh! Drar till falun på torsdag också,kvar där hela dan så blir ett sent inlägg då,ska försöka hitta några julklappar oså.men nu ska jag höra med pappa,puss!

Jag vet att du älskar mig ändå Lovisa :D

Kommentarer
Postat av: Linnea

Väldigt längesen <3

2011-12-14 @ 21:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0