-Frågor

Är du kär just nu? - ja
Har du kysst någon idag? - nej
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - ja
Har du ett förhållande? - ja
Om nej, varför inte? -
När förlorade du oskulden? - är oskuld
När går gränsen vid otrohet? - Kyss
Har du varit otrogen och om ja, varför? - aldrig!


Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - nej
Är du romantisk? -vet inte riktigt,får väll hoppas?
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nej
Är du svårflörtad? - Tror de,bror på vem de är som flörtar
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ja
Vad hette din första seriösa flickvän/pojkvän? - Isac rappendal,min enda
Hur länge höll/håller det? - Vill dela hela mitt liv med han
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? - ja
Har du lekt med någons känslor? - nej
Har du haft sex med över 20 personer? - nej
Hur länge höll ditt längsta förhållande...? - Ett halv år,var mycket mindre då..
Och ditt kortaste? - När man var liten var de väll 2 dar,haha
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Absolut i ett förhållande,klarar inte av att vara ensam
Har du varit tillsammans med två samtidigt? -nej
Är du en bra pojk/flickvän? - får väll alltid hoppas de
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? - Vet inte?


Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Isac
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med?- nej
När fick du din första kyss? - typ i 3:an-4:an?
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - ingenaning
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?- när jag var liten ja
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - om jag visste att han skulle vara min förevigt så ja
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - dumpad/dumpat,både och..
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Snälla killar,killar som bryr sig,killar med humor,killar som inte skäms över den dom älskar utan kan visa upp henne inför hela världen och vara stolt,hyffsad klä smak,söt/snygg osv.

Kommentarer
Postat av: isac

jag älskar dig av hela mitt hjärta!<3

2011-12-10 @ 20:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0