En riktig kille älskar inte tusen tjejer,han älskar sin egen tjej på tusen olika sätt♥

Skolpics idag,började nästan gråta så hemskt de blev!:(
Alla som går i Åvestadal,kolla inte på första sidan! ;O
Men drog med bussen hem till mig och packa fast de tog väll 3 timmar innan de blev gjort för blev fast medälsling i teletuuuuut!Och sen bara årkade jag inte lyfta mig ur soffan.Men jag och Maja drog med cykeln till henne,fick ta henne och min 5364 kg väska så snacka slut man är!Men aja nu har vi slått oss ner vid varsin data i köket.Drog nyss igång spotify också så blir att lyssna och ta de lite lungt en stund.Hade tänkt dra ner  på stan lite senare men jag har huvudvärk och ingen årk så ingen idee att försöka dra med mig ner på stan så blir väll en härlig hemmaväll!
MYYYYYYYYYS!♥
Men hööörs väll lite senare ikväll antar jag!
Men majas internet dampar sönder så inga bilder fåre bli ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0