Good damn your beatifule!

Han blogga eller årkade rättare sagt,för tog lite och äta,duscha osåvidare,så pigggg nu!
Folk har tydligen ingen lust att logga in på skype häller så sitter & pratar med mig själv,känns ju normalt!
Ska planera nått med Hällgren när hon väl drar igång sin ipad!;d
Men får väll vänta som vanligt folk;s Men tkr jag ska sätta på mig nått och plugga lite tills Josefine tar tag i saker!
Sitter även och kollar in onepieces,är så sugen på en men vet inte om jag ska köpa´t för har ju pengar eller ska jag vänta och se vad jag får i julklapp,så får de nog bli för vill ha kvar pengar,snååål;)
men nu ska jag fortsätta att kika på lite kläder till hösten oså.
Ojj mitt rum ser ut som rena soptippen,de får bli min dag imorn för årkar inte träffa Nathhhaaa.
Pussss!;*

Fan vackrast!

Kommentarer
Postat av: Anonym

beautiful*

2011-08-31 @ 07:54:52
Postat av: Louisesandberg '

vaaackraste ! :')

2011-09-01 @ 07:55:34
URL: http://louisesssandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0