England!♥

Jippie nu är de beställt,nästa sommar drar jag helt ensam till England!
Ska bo hos någon familj,vet ännu inte ett skvatt om dom,de ända jag vet är att jag måste lära mig mer engelska och spara fickpengar på kortt varsell men de klarar jag!
Ska även till träningsläger i chelsy men massa okända människor från hela världen,så otroligt spännande de är!
Och några veckor efter de så drar jag på sportscamp och innan de Öland,nästa sommar bli en toppensommar!♥
Längtar redan,och eftersom mina pengar snart kommer så blir de snart en ny systemkamera som jag tidigare nämnt.
Men nu ska jag slå på spotify och ta nässpräjj eftersom jag tyyp är sjuk,buhuu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0